SP-6 magnetometer / elektronisk kompass med avanserte kalibreringsalgoritmer under flyging for korreksjon av harde og myke jernmagnetiske feil forårsaket av feromagnetiske materialer i flyet.
IEFIS Extender brukes hovedsakelig for å legge til flere muligheter til et iEFIS Lite-system.
Den gir 8 analoge / digitale innganger, 5 digitale utganger, OAT-sensorinngang, 5 RS232 serielle porter (for til sammen 6 brukbare porter på «Lite») samt en AOA (angrepsvinkel) sensor
SP-7 inneholder et MEMS-basert treakset gyroskopisk apparat (strapdown gyroskop) og et treakset akselerometer. Ved å bruke avanserte programvare algoritmer bruker den måle dataene fra disse sensorene sammen med annen informasjon som kan være tilgjengelig via grensesnittene for å gi et best estimat AHRS-løsning.
Ferdig monteringsett
Nå kan du kjøpe ferdige lednings og kobling sett til installasjonene dine. her er det snakk om «plugg and play»
SP-9 benytter den nyeste mikromaskinede ringgyroskopteknologien for ytelse som tilnærmer seg FOG-klassens evne i praktiske applikasjoner.
Å legge til aksjonsmåler med høy nøyaktighet i ORION-klassen resulterer i en IMU-klasse AHRS.
SP-10 Flap and Trim-kontrolleren brukes med MGL iEFIS-systemer. Den kan også brukes som en frittstående klaffkontroll med 4 stillinger.
SP-10 har to uavhengige H-bromotorkontroller, som hver kan levere 2,8A likestrøm. Hvis SP-10 brukes i enkeltmotormodus, kan SP-10 levere 5A strøm til motoren.
MGL Avionics SP-7 to SP-6 kombinert kabel Brukes til å koble SP-6 og SP-7 for å bruke en felles strøm- og dataledning til EFIS. Dette forenkler koblingene..
MGL Avionics Autopilot Servo er et trinn motor basert system som gir et dreiemoment på opptil 4,8 Nm (med roterende aksel).